wtorek, 7 stycznia 2020

Postanowienia noworoczne

Jak co roku, tak i w tym zrobiłam listę postanowień noworocznych.
Choć wiem, że nie wszystko mi się uda zrealizować, ale jak mam to wszystko zapisane, łatwiej mi będzie się zmobilizować.
Moje postanowienia na 2020 rok :

1. Przeczytać minimum 52 książki (w ubiegłym roku jakoś tak na początku nie miałam głowy, a potem nie miałam kiedy i tylko 11 książek przeczytałam) na dzień dzisiejszy czytam 4 książkę, więc może w tym roku się uda.

2. Schudnąć do wagi 2 cyfrowej ( możecie się śmiać lub nie, bo już w swoim życiu odchudzałam się wielokrotnie, ale zagadam problemy i waga niestety wraca). Nie mam co ukrywać, jest mnie dużo za dużo i przeszkadza mi to.

3. Dokończyć sweterek na drutach...
Ech... Aż mi wstyd, w ciąży prawie cały czas leżałam, dopiero we wrześniu wzięłam się za sweterek dla Matiego i zdazylam zrobić tył i dwie części przodu.
Zanim się wzięłam za dokończenie wyrósł, teraz 3 mce temu zaczęłam kolejny i tak mam plecy i 1 cześć przodu i na tym zakończyłam.
Mam też kolejny zaczęty i nie dokończony

4. Zadbać o zdrowie = badania profilaktyczne : morfologia, cytologia, usg lub mammografia piersi, wizyty u dentysty, okulisty i innych specjalistów (dziewczyny dbajmy o siebie, mamy dla kogo żyć).

5. Podnieść kwalifikacje zawodowe poprzez regularne kursy szkoleniowe.

6. Wrócić do zumbowania i innych ulubionych aktywności fizycznych.

7. Wrócić do jazdy na rowerze.

8. Skakać przez morskie fale.

9. Zrobić anioła na śniegu.

10. Cieszyć się z małych rzeczy

A czy Wy macie jakieś postanowienia?
Udało Wam się coś zrealizować w ubiegłym roku?

1 komentarz:

Miło mi będzie, jeśli podzielisz się ze mną swoją opinią

Spontaniczny wyjazd do Kazimierza

 Dzisiaj postanowiliśmy pojechać do pobliskiego Kazimierza Dolnego, niestety pogoda nie dopisała,padało i było zimno, więc tylko przeszliśmy...