piątek, 28 lutego 2020

Przed przedszkolem-zajęcia przygotowujące

Niedawno w " Innej Bajce" powstał pomysł, aby dzieci, których rodzice planują zapisać do przedszkola, czy żłobka mogły powoli stopniowo się na to przygotować.
Dziś poszłam na pierwsze zajęcia z Matim.

Na początku było powitanie i zapoznanie z dziećmi.
Trochę muzyki i tańca,

 poznawanie zwierzaczków, bo taki był temat tych zajęć.
Ani się obejrzeliśmy jak minęła prawie godzina i Panie zaprosiły na 2 śniadanie.
Wcześniej zachęcając dzieci do umycia rąk, Mati nawet poszedł z Panią i pozwolił sobie umyć rączki.
Siadł z dziećmi do jedzenia, ale zamiast jeść płatki, zaczął je przesypywać.
Dałam mu kanapkę i pomidory, jak zobaczył, że są te jego ulubione, to aż trzeba było mu dokładkę dać.

Następnie były zajęcia umuzykalniające "Nutki Alutki" podczas których Mati się rozkręcił i fajnie bawił. 


Wszystko fajnie było, do momentu kiedy dziewczynka młodemu zabrała z rączki piórka. 
Zrobił minkę smutną i zaczął płakać, przytuliłam go i uspokoiłam. 
Po zajęciach muzycznych wyklejali owieczki

Na koniec dzieci próbowały odgadnąć, jakie zwierzę słychać. 
Mati był śpiący i ząbki mu znów dokuczały, więc ostatnie 10 minut chodził sobie z lalą. 

Młody był tak zmęczony, że zaczął przysypiać, podczas spaceru zasnął. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli podzielisz się ze mną swoją opinią

Spontaniczny wyjazd do Kazimierza

 Dzisiaj postanowiliśmy pojechać do pobliskiego Kazimierza Dolnego, niestety pogoda nie dopisała,padało i było zimno, więc tylko przeszliśmy...