czwartek, 17 października 2019

Zajęcia umuzykalniające

Jakiś czas temu wyśledziłam fajne miejsce dla dzieci.
Nie dość, że jest tam sala zabaw, to organizowane są zajęcia dla dzieci.
I tak poszłam z Matim na zajęcia umuzykalniające metodą E.E. Gordon
Nie wiem, dlaczego, ale nastawiłam się, że jest to rytmika, a to raczej taka zabawa dźwiękiem.
Na początku ;piosenka powitalna, kołysanie, potem zabawa z rekwizytami i śpiew, a na koniec Pani im puściła bańki.
Mateusz był zachwycony domkiem dla lalek










Mati był w szoku, gdzie jest, dla niego to wszystko nowe, no i samo to, że bylo 14 dzieci.
Po zajęciach poszliśmy jeszcze naa salę zabaw , a ja zamówiłam sobie kawę z dynią i przyprawami korzennymi.


Matii tak się wyszalał, że jak go przebrałam i zaczęłam karmić, zasnął.
Już niedługo wybierzemy się na kolejne zajęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie, jeśli podzielisz się ze mną swoją opinią

Spontaniczny wyjazd do Kazimierza

 Dzisiaj postanowiliśmy pojechać do pobliskiego Kazimierza Dolnego, niestety pogoda nie dopisała,padało i było zimno, więc tylko przeszliśmy...